- prowadzenie księgowości uproszczonej (KPIR - Księga Przychodów i Rozchodów, Ryczałt ewidencjonowany) wraz z ewidencją VAT,
- prowadzenie pełnej księgowości wraz z ewidencją VAT,
- obsługa transakcji zagranicznych,
- przygotowanie rozliczenia rocznego PIT,
- sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego wraz z informacją dodatkową oraz deklaracją CIT,
- obsługa ZUS prowadzącego działalność gospodarczą,
- reprezentowanie przed urzędem skarbowym (także w trakcie kontroli),
- księgowanie i raportowanie wg ustawy o rachunkowości, MSR/MSSF, US GAAP,
- raportowanie do spółki matki,
- sporządzanie indywidualnego planu kont,
- opracowanie polityki rachunkowości,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia,